Khamis, 25 Januari 2018

Moment ?

Assalammualaikum and Hye Bloggers !


Lama sangat baru aku start tulis new entry lagi kan? Lebih 4/5 bulan juga. Aku masih disini, masih lagi cari benda yang aku nak buat sebagai entry dan actually banyak sangat benda yang aku nak kongsikan selama 4/5 bulan aku senyap ni. Dan yang paling aku excited, aku nak share one of my best memory ever. What? I meet my IDOL !!!! Who? Tunggu kalau aku rajin nak tulis. Hehe.

Ok, basically sekarang aku tengah cuti semester 5 selama 3 minggu (cepatnya) dan berbaki 1 semester lagi aku untuk menempuh zaman universiti ni dan juga masih berbaki 1 semester lagi untuk aku enjoy dengan kawan-kawan, berfoya-foya bersama-sama, assignment sama-sama, gosip sama-sama dan banyak lagilah. Alhamdulillah aku diberikan rezeki untuk sambung belajar, so, aku ada memori zaman belajar yang akan aku kenang sampai bila-bila (cliche) Insha Allah.

Semester 5 ni secara overall aku rasa oklah. Sem yang aku rasa stress sikit sebab assignment yang killer, sem yang aku rasa aku boros sikit, sem yang aku rasa aku dapat ramaaaii kawan baru dan sem yang aku pemalas sikit. HAHA. Sem 6 and the last semester in my degree life, aku harap semuanya akan berjalan lancar, dipermudahkan segalanya walaupun semester depan adalah semester yang aku rasa antara paling banyak komitmen yang aku perlu jaga, beberapa program yang aku perlu pegang dan juga internship. HUHU. Semoga semuanya dipermudahkan.


Sekian coretan hari ini
L.Y



Tiada ulasan:

Catat Ulasan